Benvinguts

Hola a tothom,

Em dic Albert Parrilla i al llarg de la meva vida he estat en contacte amb el món educatiu desde diferents punts de vista. Si això ho afegim al interès que em desperten les ciències, realitzar el màster de professorat d’educació secundària en química i física era un pas lògic. Ara ja amb aquest títol sota el braç, comença una nova etapa en la que em vull centrar en retornar tot alló que he après (i segueixo aprenent) al llarg d’aquests anys. I una forma de realitzar aquest desig pren forma ara amb educAtòmica.

Aquest és un blog sobre l’educació en general i les ciències experimentals en particular, però per davant de tot és un blog personal en el que escriure les meves opinions, idees i vivències al voltant d’aquests temes. També és un projecte d’aprenentatge propi i en constant construcció. Com tot, de fet.

No cal dir que m’agradaria que el blog tinguès un bon feedback mitjançant comentaris i preguntes dels seus lectors (vosaltres). I també crítiques i millores, per descomptat.

Benvinguts a educAtòmica

Aquesta entrada ha esta publicada en educAtomica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Comenta

