Petita valoració del curs 14/15

Doncs ja s’ha acabat el curs.

La sensació que em deixa és una estranya espècie de síndrome d’Estocolm. Per una banda estic satisfet. Més enllà de la sort que he tingut trobant la plaça on estic ara treballant, aquest curs he pogut començar a #serprofessor de manera estable i anar provant activitats i metodologies a les aules.

Hem avaluat amb exàmens i hem avaluat de manera continuada amb treballs i exposicions orals. Hem treballat amb un blog de classe. Hem introduït enigmes lògics a les classes de matemàtiques i algun puzle. Fins i tot uns jocs de taula. Hem iniciat un concurs de fotografia matemàtica. Hem construït coets propulsats per aigua i un tub per veure l’eclipsi solar.

I més enllà de l’aula, he conegut altres docents que m’han ajudat moltíssim a iniciar la meva tasca, he viscut des de dins problemes entre els alumnes i les famílies, dolorosos cops i altres injustícies.

Tot és millorable, però estic satisfet. L’estiu és presenta enfeinat preparant els reptes del curs vinent (ciència a l’ESO en anglès).

Serà divertit.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Educació, Ser professor. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Comenta

