(Ser professor) (Gamificació) Submergint-me en la gamificació

Fa tan sols una setmana que em proposava aprofundir en la gamificació educativa com a un dels reptes d’aquest segon trimestre i a les poques hores rebia la invitació de Natxo Maté (@natxo1d10) (a qui estic molt agraït) per a participar de la comunitat de gamificadors educatius Gamifica tu Aula (@gamificatuaula). I em va explotar el cap.

És impressionant i a la vegada inspirador la quantitat de talent i l’empenta que molts professionals de l’educació destinen a donar un “extra” a la seva tasca docent. En poc més d’una setmana he vist fils narratius per a contextualitzar el temari que semblen llavors de pel·lícules, milers de noves aplicacions i eines en xarxa, el mòbil no para de vibrar en tot el dia… Un torrent inabastable d’idees que no sóc capaç d’assimilar, però que no deixen d’inquietar-me a provar coses noves a l’aula.

Els alumnes s’han mostrat força interessats en la idea d’introduir aquest tipus de sistema de compres i permet veure un benefici extern a curt termini al seu comportament durant la classe. Aquesta és la propera estació en el meu viatge gamificador.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Educació, Gamificació, Ser professor i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a (Ser professor) (Gamificació) Submergint-me en la gamificació

  1. Retroenllaç: (Gamificació) Punts, beneficis i Dojis | educAtòmica

  2. Retroenllaç: (Gamificació)(Ser professor) Situacions i reflexions d’una aula gamificada I | educAtòmica

Comenta

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s