(Gamificació) Una ullada al curs 16-17: 3r ESO – “Agents of C.L.O.S.A.”

Cada nivell del proper curs tindrà una narrativa diferent. Mentre que els alumnes de 1r viatjaran a l’espai en busca d’un planeta similar a la Terra en un entorn de ciència ficció i els de 2n es reencarnaran en guerrers, lladres i mags en un món medieval-fantàstic, els alumnes de 3r d’ESO es mouran per un entorn més quotidià (si més no les primeres setmanes).

Captura de pantalla (132)

A “Agents of C.L.O.S.A.” els nois i noies de 3r d’ESO faràn la prova d’àccés al Centre C.L.O.S.A. (Control on Lifestyle of Organisms, Society and Ambient). Un cop els acceptin rebran una Targeta d’Agent on registraran els seus avenços i característiques, així com els objectes que vagin aconseguint, al més pur estil d’un joc de rol (molt simplificat, això si).

Captura de pantalla (138)Captura de pantalla (135)

Cada alumne s’especialitzarà en Paramedic, Lab Scientist o Therapist. Això determinarà les seves característiques inicials i algunes funcions i proves més endavant al llarg del curs.

Captura de pantalla (134)

Per altra banda, en Vaulty, l’inventor resident del C.L.O.S.A., oferirà als agents diversos objectes i invencions a canvi d’un determinat preu en VT’s, o Vaulty Tickets (les similituds entre en Vaulty i la mascota de cert videojoc postapocalíptic són pura coincidència…)

Captura de pantalla (136)Tot i que probablement també faci servir ClassDojo en aquest nivell per registrar la conducta dels alumnes, la manera de conseguir VT’s no és mitjançant l’actitud. Els agents tenen dues maneres de gunayar VT’s:

Captura de pantalla (137)

Tinc moltes idees futures per a aquesta gamificació, però prefereixo no explicar gaire per si algun futur agent treu el cap per aquests posts ;).

C.L.O.S.A. wants you!

 

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en Educació, Gamificació, Sense categoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a (Gamificació) Una ullada al curs 16-17: 3r ESO – “Agents of C.L.O.S.A.”

  1. Retroenllaç: (Ser professor) Curs 2016-2017: Tres de gamificació i una de STEAM | educAtòmica

  2. Retroenllaç: educAtòmica

  3. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17. I. | educAtòmica

  4. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17. II | educAtòmica

  5. Retroenllaç: (Ser professor)(Gamificació) La cara fosca de la gamificació | educAtòmica

  6. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17. III | educAtòmica

  7. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17. IV | educAtòmica

  8. Retroenllaç: (Ser professor) I fins aquí el curs 2016/2017! | educAtòmica

Comenta

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s