(Gamificació) Diari gamificador 16/17. IV

Satisfet d’aquestes dues setmanes. El projecte a primer d’ESO comença a girar i hem tingut moltes novetats amb els Protectors de Closia. En canvi, amb els alumnes de 3r la cosa està parada. Però anem per parts.

A New Home
http://profeparrilla.wixsite.com/anewhome

Narrativa: Els investigadors adjunts de la E.S.O. han extret les seves conclusions sobre si la Terra està o no malalta a nivell de la geosfera i ara enfoquen la seva concentració cap a l’atmosfera i la hidrosfera. Un cop analitzades aquestes tres esferes, hauran de redactar l’informe que s’enviarà a la E.S.O.
Mecànica: Cap novetat més enllà dels beneficis que els alumnes van desbloquejant al obtenir, com a classe, un determinat número de punts.
Dinàmica: Sobretot durant l’examen del primer tema, els alumnes han fet servir els seus Dojis per a obtenir beneficis. Els més utilitzats han sigut el que permet fer una pregunta al profesor (també durant un examen) i el que permet canviar-se de lloc durant tres sessions. Per altra banda, els alumnes començen a veure la utilitat dels Dojis i es preveu una millora en el comportament d’alguns d’ells, sobretot els qui no van rebre Dojis durant la última entrega al no haver millorat la seva puntuació.

El cofre dels Dojis

El cofre dels Dojis

Protectors de Closia
http://profeparrilla.wixsite.com/protectorsclosia

Narrativa: Els herois han rebut un conjunt de missions de part de Nerboulli, un dels habitants de Closia. Nerboulli vol viatjar a les Terres del Nord per a explorar-les i ha demanat als herois ajuda per tal de construir la nau per fer tal viatge.
Mecànica: Vam fer una sessió de prova del funcionament dels Duels entre herois en la que els alumnes competien per parelles per respondre correctament una pregunta triada a l’atzar entre un conjunt de preguntes pensades per els mateixos alumnes.
Dinàmica: Els Clans ja han decidit el seu nom i molts d’ells han entregat el disseny del seu escut que en breu penjarem a la web. Per altra banda, la celebració dels Duels va tenir força éxit i ho trobo una bona activitat per a repasar els continguts treballats previament. Les dues activitats per ajudar a Nerboulli també han funcionat força bé. Per últim, bastants herois han assolit el nivell 2 i alguns d’ells arribaran al 3 en breu.

Substàncies que fan funcionar la nau de Nerboulli

Substàncies que fan funcionar la nau de Nerboulli

Agents of C.L.O.S.A.
http://profeparrilla.wixsite.com/agentsclosa

Narrativa: El projecte està aturat.
Mecànica: El projecte està aturat.
Dinàmica: Hem cregut convenient (els alumnes i jo) aturar el projecte per tal de donar més temps als companys que no havien fet les tasques necesàries per a començar a jugar per tal de que disenyessin el seu avatar. La propera setmana reprendrem la història dels Agents de C.L.O.S.A.

Diari gamificador del curs 16/17
Diari gamificador I
Diari gamificador II
Diari gamificador III

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en Educació, Gamificació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a (Gamificació) Diari gamificador 16/17. IV

  1. Retroenllaç: #gamificamooc El docente como creador de juegos | educAtòmica

  2. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – V: Una malaltia misteriosa… | educAtòmica

  3. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – VI: La Terra està malalta? | educAtòmica

  4. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – VII: Estat dels projectes | educAtòmica

  5. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – Emergency Teams | educAtòmica

Comenta

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s