(Gamificació) Diari gamificador 16/17 – VIII: Avenços en la narrativa

Misteris de l’organització escolar, la segona avaluació ha arribat al final i entre exàmens i claustres els projectes gamificats avancen amb ritmes que, en general, són una mica lents. Tot i així, tinc la sensació que el tercer trimestre serà molt interessant i memorable. (Resulta que durant el segon trimestre no vaig actualitzar aquest diari…)

A New Home
http://profeparrilla.wixsite.com/anewhome

Després de determinar que la Terra estava malalta, els ajudants de l’E.S.O. (Earth Scientific Organization) van rebre l’encàrreg d’estudiar l’univers i els planetes propers al nostre en busca d’un possible nou món per als éssers vius. Van descobrir el planeta ZYX-347, amb alguns trets similars al nostre, i ara han acabat d’analitzar les primeres mostres descobrint petits éssers unicel·lulars. La vida més enllà de la Terra és possible. La nova tasca dels alumnes és classificar els éssers vius existents per tal de poder adaptar la nau espacial que ens transportarà fins al nou món a les seves necessitats.

Una de les tasques que la Tewnon va encomanar als herois

Protectors de Closia
http://profeparrilla.wixsite.com/protectorsclosia

La constructora de Tewnon&CIA va contactar amb els herois de l’Acadèmia per a l’extracció dels materials i posterior construcció del monument que eclipsarà als propis déus (i de pas treballar les forces i la dinàmica). Una representació del monument decora ara les parets de l’aula (i tindrà importància en un futur, però això els alumnes no ho saben encara, sssshhht…) i els instructors de l’Acadèmia han donat permís als herois per a acompanyar a Leogali en els seves extremes activitats com curses d’estruços o salts de paracaigudes (i treballar la cinemàtica)

La dissecció del cor del pacient 01

Agents of C.L.O.S.A.
http://profeparrilla.wixsite.com/agentsclosa

Seguint l’investigació de la letal i infecciosa malaltia, els agents del C.L.O.S.A. van disseccionar el cor d’una de les víctimes per a no descobrir res d’estrany. Al trobar-se resultats similars en els aparells respiratoris i excretors, van enfocar els seus esforços a l’estudi del sistema nerviós. En un altre dels cadàvers s’ha trobat el cervell molt malmès, així com algunes estranyes modificacions en varies glàndules endocrines. Recentment, el centre C.L.O.S.A. a activat la creació dels equips d’emergència. Els alumnes encara no ho saben, però la veritat és que aquesta infecció serà molt més perillosa del que s’imaginen.

Diari gamificador del curs 16/17
Diari gamificador I
Diari gamificador II
Diari gamificador III
Diari gamificador IV
Diari gamificador V: Una malaltia misteriosa…
Diari gamificador VI: La Terra està malalta?
Diari gamificador VII: Estat dels projectes

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en Educació, Gamificació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – VIII: Avenços en la narrativa

  1. Retroenllaç: (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – IX: Petita recapitulació | educAtòmica

Comenta

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s