(Gamificació) Diari gamificador 16/17 – IX: Petita recapitulació

Últim tram del curs. En certa manera és la oportunitat de deixar ben lligats els projectes de cada curs i perfilar, de la millor manera possible, els petits malfuncionaments trobats en els últims mesos. I, com no, darreres oportunitats del curs per a experimentar amb noves activitats o metodologies.

A New Home
http://profeparrilla.wixsite.com/anewhome

A un parell de mesos d’acabar el curs, aquest projecte és el que ha quedat més despenjat en quant a avenç de la narrativa. El sistema de punts, monedes i beneficis segueix funcionant bé, però un cop els ajudants de la E.S.O. van trobar un nou planeta on poder emigrar i es van posar a catalogar la vida de la Terra, la narrativa no ha anat a més. No em plantejo cap canvi en aquest aspecte durant les properes setmanes, però mai se sap.

Protectors de Closia
http://profeparrilla.wixsite.com/protectorsclosia

Els herois de Closia s’han pres uns dies d’aventures amb Leogali, i de pas anar treballant aspectes de cinemàtica. Aquest temerari ja ha deixat l’Acadèmia, i ara els herois esperen al nou visitant que arribarà aquesta setmana amb una petició: l’han d’ajudar a trobar a l’alquimista Trevor Loybe, que ha desaparegut desprès de tancar-se a la seva torre durant més d’una setmana. En un proper post us explico com ha anat i si han resolt el misteri. (no deixo escrit més, que em consta que un parell d’alumnes treuen el cap per aquest blog i no els hi vull fastidiar la sorpresa…)


Per a la resta del curs, seguint amb la dinàmica de missions per a guanyar punts d’heroi i pujar de nivell, vull aprofitar per fer un petit treball de rols o debat i acabar amb un projecte però que em temo que el curs se’m farà curt…

Agents of C.L.O.S.A.
http://profeparrilla.wixsite.com/agentsclosa

Els agents C.L.O.S.A. ja saben que la greu malaltia infecciosa té la propietat de zombificar a les seves víctimes. Aquest cliffhanger d’abans de l’aturada per Setmana Santa el van descobrir desprès d’una petita activitat de BreakoutEDU que, tot i que millorable, fa funcionar bastant bé.
Per a ajudar a la població a sobreviure, els agents hauran d’estudiar el sistema digestiu i elaborar un pla nutricional per al seu grup de supervivents.

Diari gamificador del curs 16/17
Diari gamificador I
Diari gamificador II
Diari gamificador III
Diari gamificador IV
Diari gamificador V: Una malaltia misteriosa…
Diari gamificador VI: La Terra està malalta?
Diari gamificador VII: Estat dels projectes
Diari gamificador VIII: Avenços en la narrativa

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Educació, Gamificació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a (Gamificació) Diari gamificador 16/17 – IX: Petita recapitulació

  1. Retroenllaç: (Ser professor) I fins aquí el curs 2016/2017! | educAtòmica

Comenta

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s